Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS PELANCARAN PROGRAM NILAM

18 Februari 2019 - Selepas pelancaran Program Jom Ke Sekolah, majlis diteruskan dengan Majlis Pelancaran Program Nilam. Matlamat program tersebut adalah untuk menanam minat membaca secara terancang dan tersusun dalam kalangan rakyat Malaysia, khususnya murid sekolah sehingga wujudnya tabiat membaca dan budaya membaca dalam kalangan rakyat Malaysia.

Pegawai Angkat PPD Sekolah,  Encik Wan Mohammad Hafizu bin Wan Abdullah telah sudi memberi ucapan lalu merasmikan majlis bersama Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Hj Ahmad Zakaria.

Majlis diakhiri dengan sesi bergambar bersama guru-guru yang terlibat.

 

 

 

 


Info

Info