Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM MOTIVASI TAHUN 6 :
SAHSIAH UNGGUL PENCETUS KEJAYAAN

21 Februari 2018 - Pada hari ini telah berlangsungnya Program Motivasi Tahun 6 : Sahsiah Unggul Pencetus Kejayaan yang dianjurkan PIBG SK Intan Baiduri bersama Unit Bimbingan & Kaunseling SK Intan Baiduri.

Program yang bermula dari pukul 8.00 pagi hingga 10.00 pagi ini telah dilaksanakan oleh Penceramah Khas Engr. Ahmad Badli Badaruddin dengan tajuk 'Saya Budak Baik' dan dihadiri oleh semua murid tahun 6. Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria turut bersama serta memberi kata-kata aluan dan nasihat kepada murid-murid.

Pada penghujung program, Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Hj Ahmad Fuad Bin Hj Ahmad telah sudi menyampaikan cendermata kepada Engr sebagai tanda penghargaan.

Semoga kata-kata motivasi dan nasihat yang diberikan dapat dijadikan pedoman kepada murid dalam membentuk Sahsiah Unggul Pencetus Kejayaan.

 

 

 

 


Info

Info