Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
KEM KEPIMPINAN PENGAWAS

10 Februari 2018 - Pada hari ini telah berlangsungnya Kem Kepimpinan Pengawas SK Intan Baiduri mulai 8.00 pagi hingga 3.30 petang. Program yang dihadiri oleh  127 murid dari unit Pengawas Sekolah, Briged Bestari, PSS, SPBT dan PRS diadakan untuk melatih mereka akan tugas dan tanggungjawab yang akan mereka jalankan sepanjang tahun 2018.

Kem ini telah dilancarkan oleh Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria. Beliau turut diiringi oleh GPK HEM, Puan Sakinah Binti Awang @ Umar dan Cikgu Mohd Saleh Bin Din, merangkap Kem Komandan. PIBG juga turut menyumbangkan wang tunai kepada penganjur untuk menjemput Encik Muhammad Shah Rizal Bin Muktar sebagai Penceramah Motivasi.

Semoga ilmu yang dipelajari dapat membantu pengawas-pengawas ini dalam menjalankan tugas mereka dengan amanah dan bertanggunjawab sepanjang tahun 2018.

 

 

 

 

 

 

Info

Info