Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS ORIENTASI MURID TAHUN 1

29 Disember 2017 - Pada hari ini telah berlangsung Majlis Orientasi Murid Tahun 1 bagi tahun 2018. Seramai 88 murid telah didaftarkan dan dibahagi kepada tiga kelas iaitu 1 Neptun, 1 Utarid dan 1 Zuhal.

 

 

 

Pada majlis tersebut, Guru Besar SK Intan Baiduri, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Hj Ahmad telah mengalu-alukan kedatangan para ibu bapa dan memperkenalkan barisan pentadbir serta guru kelas tahun 1 iaitu Cik  Ida Ayuni Binti Md Zani (1 Neptun), Cik Siti Nadiah Binti Ahmad (1 Utarid) dan Cik Nurfarah Hahim Binti Dollah (1 Zuhal).

Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulshm Bin Hj Ahmad Zakaria turut berucap menerangkan peranan dan program PIBG di SK Intan Baiduri serta mengalu-alukan ibu bapa untuk aktif dalam kumpulan sokongan ibu bapa. Taklimat seterus disambung oleh para pentadbir dan guru berkaitan mengenai peraturan dan prosedur sekolah.

 

 

 

 

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. Semoga ucapan dan taklimat yang disampaikan dapat membantu para ibu bapa dalam menyesuaikan anak-anak mereka akan persekitaran persekolahan yang baru.

Info

Info