Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
CERAMAH MOTIVASI TAHUN ENAM 2018

31 Mei 2018 - Unit Bimbingan dan Kaunseling SK Intan Baiduri dengan kerjasama PIBG SK Intan Baiduri telah mengadakan satu sesi Ceramah Motivasi untuk murid tahun 6 sebagai salah satu cara untuk meningkatkan kesedaran dan motivasi diri serta menjana pekerti mulia dalam kalangan murid di sekolah.

Motivasi ini menekankan tentang kepentingan meningkatkan semangat juang yang tinggi bagi persediaan murid untuk menghadapi UPSR kelak. Penceramah luar yang dijemput untuk mengendalikan sesi selama 2 jam ini adalah Encik Afif Aqil bin Azlan dari Mend Training Motivation.


 

 

YDP PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria juga turut hadir untuk menyampaikan cenderhati kepada penceramah.

Semoga dengan usaha Unit Bimbingan dan Kaunseling SK Intan Baiduri serta PIBG SK Intan Baiduri mengadakan sesi berterusan sebegini dapat membantu anak-anak SK Intan Baiduri supaya sentiasa peka dan bersemangat membuat persiapan untuk kecemerlangan diri sendiri jua.


Info

Info