Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS PERLANTIKAN PENGAWAS SEKOLAH 2016

Dataran SK Intan Baiduri, 26hb Februari 2016 - Satu majlis Perlantikan Pengawas Sekolah telah diadakan pada 26hb Februari 2016 di Dataran SK Intan Baiduri. Perasmian Majlis telah dilakukan oleh Guru Besar SKIB sendiri iaitu Tn Haji Ahmad Fuad bin Ahmad. Turut serta adalah wakil PIBG iaitu Naib Yang DiPertua, En Azamudin bin Zainudin.




 Seramai 151 orang murid telah mengambil bahagian dalam majlis angkat sumpah ini iaitu :

Pengawas Sekolah : 53 orang murid
Briged Bestari : 15 orang murid
Pengawas PSS : 30 orang murid
Pengawas SPBT : 15 orang murid
Ketua Kelas dan Penolong Ketua Kelas : 38 orang murid


  

  



PIBG turut memberi sumbangan makanan untuk majlis ini sebagai tanda penghargaan kepada murid-murid yang akan membantu para guru dan sekolah untuk melicinkan pengurusan sepanjang tahun 2016.


  



 Kami juga ingin mengucapkan tahniah kepada murid-murid yang telah terpilih untuk memikul tanggungjawab ini. Semoga ianya dapat menjadi titik tolak untuk menimba ilmu dan menjadi pemimpin yang HEBAT pada masa hadapan.

Jurufoto : Cikgu Adeline Cheng

Info

Info