Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM PECUTAN AKHIR UPSR 
ANJURAN LA21KL, YAYASAN BANK RAKYAT DAN MUAFAKAT SENTUL

12 Ogos 2018 - Pada hari ini telah berlangsung Program sehari Pecutan Akhir UPSR untuk murid Tahun 6 anjuran LA21KL, Yayasan Bank Rakyat dan Muafakat Sentul di Dewan SMK Sentul Utama. Aktiviti untuk sekolah dibawah Program e-KL ini bermula pada pukul 8.00 pagi sehingga 5.00 petang dengan pengisian tertumpu kepada subjek Bahasa Melayu, Sains dan Matematik. SK Intan Baiduri telah menghantar seramai 30 orang murid. 

 

 


Semoga peluang yang diberikan kepada murid ini dapat membantu mereka dalam persediaan peperiksaan UPSR 2018 yang akan diadakan pada bulan September nanti.

Info

Info