Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM MOTIVASI UPSR SIRI 3

1 - 3 Ogos 2018 - Selama 3 hari berturut-turut, Jawatankuasa Kecemerlangan Tahun 6 SK Intan Baiduri bersama Unit Bimbingan dan Kaunseling sekolah telah berjaya mengadakan Program Motivasi UPSR Siri 3 di Dewan Intan Baiduri, SK Intan Baiduri.

Program yang dianjurkan sebagai salah satu cara untuk meningkatkan motivasi murid tahun 6 sebelum mereka menduduki peperiksaan turut mendapat sokongan daripada PIBG SK Intan Baiduri dimana pada pagi hari pertama, penceramah luar Encik Irman Shah bin Azhar dijemput bagi menyuntik kesedaran kepada murid akan kepentingan persediaan menghadapi peperiksaan UPSR tidak lama lagi. Turut diadakan pada waktu petang adalah aktiviti mandian herba yang terbukti tahun-tahun sebelum ini  telah meningkatkan sahsiah murid agar lebih cemerlang.


 

 

  

  

 

 

 

 

Turut hadir adalah Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria dan GPK Tadbir & Kurikulum, Puan Norizan binti Mahmud yang sudi menyampaikan cenderhati kepada penceramah.

Semoga program seumpama ini diteruskan pada masa akan datang untuk kecemerlangan Keberhasilan Anak-Anak SK Intan Baiduri. 

Info

Info