Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TAHNIAH KEPADA PERSATUAN STEM SK INTAN BAIDURI 
KERANA MEMBAWA KEJAYAAN PADA 
PERTANDINGAN YOUNG SCIENTISTS GREEN HOME

12 Ogos 2018 - Tahniah kepada Persatuan STEM SK Intan Baiduri yang dikendalikan oleh Cikgu Mayasari @ Idawanie binti Omar kerana telah memenangi Johan dan Naib Johan Keseluruhan serta Persembahan Terbaik bagi kategori Tahap 2 pada Pertandingan Young Scientists Green Home yang telah diadakan di SJKC Kung Man, Serdang Selangor.

 

 

SK Intan Baiduri telah menghantar 3 pasukan yang terdiri daripada 6 orang murid tahun 4 dan 5. Pertandingan tersebut telah dihadiri 6 lagi sekolah SJKC dari Kuala Lumpur, Selangor dan Sarawak.

Turut hadir memberi sokongan adalah Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria, Cikgu Sh. Intan Baiduri binti Syed Mohd Bakhir serta ibu bapa peserta.


 

 

 

 

 

Kejayaan yang dicapai turut juga disiarkan dalam 2 suratkhabar berbahasa Cina.

 

Semoga kejayaan ini akan menjadi pemangkin kepada kecemerlangan masa hadapan.


Info

Info