Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PELANCARAN KARNIVAL S.T.R.E.A.M. 2017



10 Mac 2017 - Pada pagi ini telah berlangsung soft-launch Pelancaran Karnival S.T.R.E.A.M. 2017 oleh Yang Di Pertua PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria. Karnival S.T.R.E.A.M. akan dilangsungkan pada 15 April 2017 dari pukul 8.00 pagi hingga 5.00 petang.

Tujuan pelancaran adalah untuk memperkenalkan karnival kepada warga SK Intan Baiduri. Selepas ucapan dan lafaz pelancaran dibuat oleh Yang Di Pertua, majlis diteruskan dengan gimik penyampaian kad kutipan sumbangan kepada setiap guru penyelaras. Kad kutipan sumbangan akan diedarkan pada hari terakhir peperiksaan minggu hadapan.

Seterusnya, Yang Di Pertua telah sudi melancarkan kain rentang utama karnival untuk menandakan promosi karnival telah bermula.



 

 




Info

Info