Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TERAPI MINDA : MANDIAN HERBA SIRI 1

Untuk tahun kedua berturut-turut, pada hari esok, 7 Mac 2017 akan berlangsung program Terapi Minda : Mandian Herba siri 1 untuk murid-murid tahun 6 yang dianjurkan dibawah program Kecemerlangan UPSR 2017

Program akan bermula di Dewan Seri Intan Baiduri, SK Intan Baiduri pada pukul 3.00 petang dengan sesi penerangan oleh Cikgu Halim Yasin dari HyHerbs  mengenai keberkesanan mengamalkan mandian herba. Seterusnya, sesi mandian herba akan dijalankan di Dataran SK Intan Baiduri. Sesi dijangka berakhir pada pukul 4.30 petang.

Oleh itu, adalah dialu-alukan Ibu Bapa serta anak-anak mereka yang bukan tahun 6 untuk turut serta mengikuti program Terapi Minda : Mandian Herba. Tiada bayaran dikenakan dan perlu membawa sendiri tuala serta pakaian persalinan.

Info

Info