Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM INDUKSI PIBG 2017

18 Mac 2017 - Pada hari ini, bermula pukul 8.00 pagi, telah berlangsung Program Induksi PIBG 2017 untuk ahli jawatankuasa PIBG SK Intan Baiduri sesi 2017/18 yang baru dilantik pada Mesyuarat Agung ke 15 yang berlangsung pada 4 Februari 2017.

Program berbentuk orientasi ini adalah untuk merapatkan silaturrahim antara ibubapa dan guru, memperkenalkan ahli jawatankuasa lama dengan yang baru, serta menerangkan proses dan peraturan yang perlu diikuti oleh setiap ahli berdasarkan Perlembagaan PIBG SK Intan Baiduri. 

Program dimoderator oleh Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulsham Bin Ahmad Zakaria serta Guru Besar SK Intan Baiduri, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad. 

Program bermula dengan :
  1. Sarapan Pagi
  2. Ice Breaking
  3. Pengenalan Struktur PIBG
  4. Pembahagian Tugas AJK
  5. Perbincangan Program dan Bajet 2017
  6. Orientasi Persekitaran Sekolah
Semoga dengan terlaksananya program ini, setiap ahli jelas tanggungjawab mereka sebagai pemimpin yang telah terpilih untuk mewakili Ibu Bapa dan Guru.




Info

Info