Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS PENYERAHAN SUMBANGAN AL-QURAN TAJAAN PTS 

1 Mac 2017 - Lanjutan pada Majlis Ramah Mesra Hi-Tea Bersama Pemimpin-Pemimpin Komuniti tempoh hari, pada pagi ini telah berlangsung Majlis Penyerahan Sumbangan 30 buah Al-Quran tajaan PTS kepada surau Sekolah Menengah Kebangsaan St Mary di pejabat Guru Besar SK Intan Baiduri.

Penyerahan telah dibuat sendiri oleh Guru Besar, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad kepada Puan Yang Kamsiah Bt Mior Rasdi, merangkap Setiausaha PIBG SMK St Mary dan Guru Pendidikan Islam Puan Suria Bt. Mohamed Noor.



Semoga usaha PIBG SK Intan Baiduri dan pentadbiran SK Intan Baiduri untuk mendekati komuniti dapat merapatkan silaturrahim serta menguatkan kerjasama komuniti untuk meningkatkan kecemerlangan sekolah dan komuniti sekitar.

Info

Info