Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
HARI ANUGERAH CEMERLANG

22 November 2017 - Pada hari ini telah berlangsung Majlis Hari Anugerah Cemerlang 2017 di Dewan Seri Baiduri, SK Intan Baiduri. Majlis tahunan ini adalah untuk meraikan murid-murid yang telah bertungkus lumus sepanjang tahun 2017 ini untuk mendapat keputusan yang cemerlang dari segi akademik dan kokurikulum.

Majlis ini dirasmikan oleh Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria. Turut hadir adalah Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Hj Ahmad Fuad Bin Hj Ahmad serta Guru-Guru Penolong Kanan, Guru-Guru dan para ibu bapa.


 

 

 

 

  

 

 

Berikut adalah senarai Tokoh SK Intan Baiduri bagi tahun 2017 :

Tokoh Murid
Mohamad Anaqi Qarin Bin M. Yusri
Alia' Nursyafiqah Binti Amin Nordin

Tokoh Kokurikulum
Armi Danish Muqriz Bin Rozaimi
Qanisha Izmeen Ammar Binti Mohd Latif

Tokoh Nilam
Muhammad Alif Safwan Bin Azlan


Tahniah diucapkan kepada anak-anak SK Intan Baiduri atas kejayaan masing-masing.

Info

Info