Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PENYEWAAN LOKER 2017

Penyewaan loker telah dibuka untuk tempoh 8 bulan iaitu 1 Mac 2017 hingga 31 Oktober 2017. Loker akan ditempatkan di kelas murid untuk memudahkan mereka menyimpan dan mengambil semasa pembelajaran.

Perlu dimaklumkan bahawa tiada paksaan kepada penyewaan ini. Kemudahan ini disediakan kepada ibu bapa / murid yang inginkan kotak penyimpanan yang lebih besar serta berkunci untuk barangan mereka.

Para ibu bapa / murid wajib faham serta mengikuti terma dan syarat yang ditetapkan di dalam borang penyewaan.  Jika ada pelanggaran terma dan syarat secara serius, PIBG tidak akan teragak-agak membatalkan penyewaan loker.

Sila rujuk kepada Guru Kelas atau Cikgu Mohd Halimi Bin Dalep untuk pertanyaan atau bayaran. Borang boleh di muatturun di sini.

Info

Info