Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
KHEMAH IBADAH SK INTAN BAIDURI 2017

7-9 April 2017 - Buat julung kalinya, Khemah Ibadah SK Intan Baiduri 2017 telah diadakan diluar kawasan sekolah. D'sawah Bendang Homestay, Sg Besar, Selangor telah menjadi tuan rumah kepada 40 murid SK Intan Baiduri serta guru-guru yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

Program anjuran Panitia Pendidikan Islam ini yang diketuai oleh Ustaz Mohd Azwadi Bin Maktar, telah berlangsung selama 3 hari 2 malam dengan pengisian agama serta interaksi dengan persekitaran suasana kampung, sesuai dengan moto 'Mantap Aqidah, Sempurna Ibadah, Cemerlang Akhlak'.

PIBG SK Intan Baiduri juga membantu dengan memberi sumbangan tunai untuk menampung kos perbelanjaan.

Pada hari kejadian, turut hadir menyokong sesi-sesi yang dijalankan adalah Guru Besar SK Intan Baiduri, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad, Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid, Pn Sakinah Binti Awang @ Umar dan Yang Di Pertua PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria.

Yang Di Pertua PIBG juga telah sudi merasmikan Majlis Penutupan serta menyampaikan hadiah kepada para peserta yang cemerlang.

 

 
 
 

 

  

 

 

 


Info

Info