Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM e-KL : TRAIN OF TRAINERS

12 April 2017 - Untuk tahun ke 3 berturut-turut, PIBG SK Intan Baiduri telah mendapat penajaan Program e-KL (sebelum in dikenali sebagai e-Bandaraya) di bawah  anjuran Local Agenda 21 KL dan Yayasan Bank Rakyat.

Seramai 27 anak-anak tahun 6 SK Intan Baiduri telah menghantar permohonan untuk mengikuti Program e-KL ini yang akan mengadakan beberapa aktiviti  sepanjang tahun untuk menyediakan mereka menghadapi peperiksaan UPSR bagi tahun 2017.

Untuk permulaan, pada hari ini, telah berlangsung e-KL : Program Train of Trainers dalam pelaksanaan Program iLearn SASBADI bagi tahun 2017. Ianya dijalankan di Perpustakaan Serambi Ilmu Rakyat, Yayasan Bank Rakyat, Menara Kembar Bank Rakyat, Kuala Lumpur, dari pukul 9.00 pagi - 2.00 petang.

Objektif program ini untuk melatih guru-guru sekolah terlibat dalam e-KL agar lebih memahami penggunaan perisian iLearn yang akan diberikan kepada murid-murid tahun 6 yang terlibat.

Guru-guru yang mewakili SK Intan Baiduri adalah Cikgu Rohayati Binti Ghazali dan Cikgu Mayasari @ Idawanie Binti Omar.




Info

Info