Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PENAJAAN PORTAL ILEARNACE OLEH YAYASAN BANK RAKYAT

20 April 2017 - Pada hari ini, PIBG SK Intan Baiduri telah menerima 29 login id portal Ilearnace daripada Yayasan Bank Rakyat untuk kegunaan 29 orang anak-anak tahun 6 SK Intan Baiduri yang telah memohon menyertai program dibawah e-KL.



Pada nilai RM350 per pengguna, PIBG SK Intan Baiduri ingin mengucapkan penghargaan jutaan terima kasih kepada Yayasan Bank Rakyat atas tajaan mereka yang bernilai RM 10,150.

Semoga dengan penambahan sumber ilmiah ini dapat membantu anak-anak tahun 6 ini mencapai keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan UPSR 2017.

Info

Info