Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PENYERAHAN SUMBANGAN 
PERTANDINGAN KEBERSIHAN & KECERIAAN KELAS ABAD KE 21
DAN
MAJLIS PERASMIAN MINGGU PPDa 

3 April 2017 - Pada pagi ini telah berlangsung 2 Majlis iaitu penyerahan sumbangan Pertandingan Kebersihan & Keceriaan Kelas Abad ke 21 dan Perasmian Minggu PPDa di Dewan Seri Intan Baiduri, SK Intan Baiduri Kuala Lumpur.

Majlis telah dimulakan dengan tatacara perhimpunan mingguan dengan kehadiran YDP PIBG En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria serta kesemua Pentadbir dan Guru SK Intan Baiduri.

   


Setelah tamat, majlis bersambung dengan Penyerahan Sumbangan PIBG untuk Pertandingan Kebersihan & Keceriaan Kelas Abad ke 21 yang disampaikan oleh En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria dengan diiringi oleh Guru Besar, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad. Sumbangan sebanyak RM100 disampaikan kepada setiap kelas manakala RM460 di peruntukkan untuk pemberian hadiah pemenang.




Majlis seterusnya adalah Perasmian Minggu PPDa oleh Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad selaku Guru Besar.Setelah Guru Besar melafazkan ucap perasmian, gimik 'SAY NO' kepada Gam, HIV, Candu, Rokok, Heroin, Morfin, Ganja dan Syabu telah diadakan. Mengakhiri majllis, Pembimbing Rakan Sebaya (PRS) telah membuat beberapa persembahan sebagai menandakan majlis perasmian berakhir.

Info

Info