Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
FORUM 4th INDUSTRIAL REVOLUTION

29 Julai 2017 - Pada hari ini telah berlangsung Forum 4th Industrial Revolution yang dianjurkan oleh National STEM Movement dengan kerjasama Universiti Teknologi Malaysia serta MACRI. 

Penganjuran ini adalah selaras dengan hasrat yang diutarakan baru-baru ini oleh Perdana Menteri Malaysia,  Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak, iaitu untuk melahirkan masyarakat yang berdayasaing dengan perkembangan dunia masa kini.

PIBG SK Intan Baiduri dengan itu mengambil peluang untuk menaja tiket masuk kepada AJK PIBG serta Guru-guru SK Intan Baiduri agar mereka dapat mengetahui dengan lebih mendalam maksud 4th Industrial Revolution itu. 

Turut hadir sama ke forum adalah Guru Besar SK Intan Baiduri, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad serta Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria. 



Info

Info