Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM MOTIVASI PECUTAN AKHIR UPSR 2017

22 Ogos 2017 - Dengan semakin dekatnya tarikh peperiksaan UPSR 2017, sudah tentu murid-murid tahun 6 akan semakin tertekan untuk memastikan persediaan adalah selengkap yang mungkin. Unit Bimbingan dan Kaunseling SK Intan Baiduri juga turut membantu dengan menganjurkan Program Motivasi Pecutan Akhir UPSR 2017 agar murid-murid ini dapat ditanamkan semangat untuk menghadapi detik-detik terakhir.

PIBG SK Intan Baiduri telah sudi untuk menaja Motivator daripada Kem Wirajaya Forest Resort. Pemilihan motivator ini dibuat oleh kerana telah ada pertalian ukhwah antara motivator dan murid yang telah diterap pada waktu Kem Unit Beruniform Lestari Alam bulan lepas, 

Semoga program ini dapat memberi keyakinan dan semangat kepada setiap murid tahun 6 untuk menghadapi peperiksaan UPSR dengan usaha terbaik dan mendapat keputusan yang cemerlang.

 

Info

Info