Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS PELANCARAN BULAN KEMERDEKAAN SK INTAN BAIDURI 2017

25 Ogos 2017 - Hari ini merupakan hari terakhir sebelum cuti persekolahan bermula. Maka satu Majlis Pelancaran Bulan Kemerdekaan SK Intan Baiduri telah diadakan pada sesi pagi.

 

Turut hadir adalah YDP PIBG, En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria yang dijemput untuk menyempurnakan Majlis Pelancaran. PIBG SK Intan Baiduri turut juga memperuntukkan sumbangan sebanyak RM 200 untuk melancarkan lagi majlis ini.

 

 

 

 

 
 
 

Semoga dengan usaha pihak sekolah dalam menanam semangat cintakan negara dikalangan murid-murid dapat memberi manafaat kepada murid-murid khususnya serta sekolah amnya dalam melahirkan warganegara yang mengamalkan prinsip Rukunegara.

Info

Info