Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERKHEMAHAN UNIT BERUNIFORM LESTARI ALAM

30 Julai 2017 - Pada hari ini telah tamat Perkhemahan Unit Beruniform Lestari Alam yang diadakan di Kem Wirajaya  Forest Resort, Hulu Langat Selangor. Program selama 3 hari 2 malam ini dianjurkan oleh Unit Kokurikulum SK Intan Baiduri.

Seramai 40 murid SK Intan Baiduri dari unit beruniform Tunas Kadet Remaja, Pengakap, Bulan Sabit Merah dan Pandu Puteri telah terpilih untuk menyertai perkhemahan ini.

PIBG SK Intan Baiduri turut memberi sumbangan sebanyak RM1,000 untuk melancarkan pelaksanaan perkhemahan. Pada hari terakhir, Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria telah sudi untuk datang dan merasmikan Majlis Penutup Perkhemahan. Turut hadir adalah GPK Kokurikulum, Pn Kasmah Bt Ismail.


 

 

Info

Info