Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
SOKONGAN KOMUNITI : KUNJUNGAN UNIT PENERBITAN
PROGRAM CHIKI BOOM RTM

25 Ogos 2017 - Pada pukul 11.00 pagi, SK Intan Baiduri telah mendapat kunjungan dari Unit Penerbitan Program Chiki Boom RTM. Tujuan kunjungan adalah untuk mengenali lebih dekat SK Intan Baiduri serta mengadakan perbincangan bentuk program yang boleh diadakan di sekolah.

Turut hadir dalam perbincangan melebihi satu jam itu adalah penyelaras kunjungan Cikgu Mohd Azwadi Bin Maktar, Guru Besar Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad, YDP PIBG En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria, KPBI Cikgu Sh. Intan Baiduri Binti Syed Mohd Bakhir dan Guru Pusat Sumber Cikgu Haliza Binti Muhamat Dawam.

Semoga ukhwah permulaan atas kunjungan ini dapat dijadikan rantaian berterusan kerjasama PIBK pada masa hadapan.


 

 



Info

Info