Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PENYAMPAIAN SUMBANGAN BARANGAN DAPUR DIBAWAH
PROGRAM DASAR WARGA EMAS NEGARA DAN KELUARGA ASNAF

10 Oktober 2017 - Pada pagi ini, PIBG SK Intan Baiduri dan Unit Bimbingan & Kaunseling SK Intan Baiduri telah mengadakan Penyampaian Sumbangan Barangan Dapur di bawah Program Dasar Warga Emas Negara dan Keluarga Asnaf. Sebanyak 25 Warga Emas dan Keluarga Asnaf telah terpilih untuk menerima sumbangan yang ditaja oleh Pejabat Parlimen Batu dan Syarikat Nomhaz Maju Sdn Bhd.

Perlaksanaan penyampaian ini juga melibatkan murid-murid Pembimbing Rakan Sebaya (PRS) SK Intan Baiduri dimana objektifnya adalah memberi pendedahan awal kepada mereka akan prinsip sukarelawan dan dermawan.


 

 


Majlis telah dipengerusikan oleh Guru Bimbingan & Kaunseling, Cikgu Ezalinda Binti Zakaria manakala penyampaian sumbangan telah disempurnakan oleh Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria. Turut hadir adalah Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Hj Ahmad Fuad Bin Hj Ahmad, Setiausaha PIBG Cikgu Rebecca Anak Nira, Cikgu Zaliha Binti Othman dan Cikgu Yahya Bin Lazim. 


 

 

Terima kasih juga diucapkan kepada Persatuan Penduduk PPR Intan Baiduri kerana telah membantu melancarkan perlaksanaan penyampaian serta Puan Syarifah Salwiah Binti Syed Mohammad, Ahli Jawatankuasa PIBG SK Intan Baiduri dan rakan-rakannya kerana telah mendapatkan penajaan.

Info

Info