Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERSEMBAHAN JEMPUTAN SAMBUTAN 1MALAYSIA di SK ST MARY

30 September 2017 - Pada hari ini telah berlangsung Majlis Sambutan 1Malaysia yang dianjurkan oleh SK St Mary di Dewan Utamanya. Kumpulan Simfoni Rentak Tari SK Intan Baiduri turut dijemput untuk membuat persembahan.

 



Kumpulan ini yang terdiri daripada murid-murid tahun 4 dan 5 telah dilatih oleh Cikgu Sh. Intan Baiduri Binti Syed Mohd Bakhir dan diurus oleh Pengurus, Cikgu Rebecca Anak Nira dan Penolong Pengurus, Cikgu Siti Nadiah Binti Ahmad.

PIBG SK Intan Baiduri turut menyumbang wang tunai untuk persediaan peralatan tarian. Tahniah juga diucapkan kepada Kumpulan Simfoni Rentak Tari SK Intan Baiduri kerana telah memberi persembahan yang mantap.


Info

Info