Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERKONGSIAN AMALAN TERBAIK PIBK
PERINGKAT WILAYAH SENTUL

26 Oktober 2017 - Pada hari ini telah berlangsung Perkongsian Amalan Terbaik PIBK Peringkat Wilayah Sentul yang dianjurkan oleh Pejabat Pendidikan Wilayah Sentul bersama Persatuan Permuafakatan Ibu Bapa Prihatin Sentul di Pusat Konvensyen HGH, Sentul. Kesemua wakil-wakil sekolah rendah dan menengah Wilayah Sentul telah hadir untuk mendengar dan melihat 5 pembentangan dan 5 pameran dari sekolah-sekolah yang terpilih. 


 

 



PIBG SK Intan Baiduri mengucapkan terima kasih kepada PPWS kerana telah memberi penghormatan kepada sekolah untuk terlibat sama dalam mempamerkan amalan PIBK yang telah dijalankan bagi tahun 2017.

Terima kasih juga diucapkan kepada yang terlibat : Guru Besar Tn Hj Ahmad Fuad, GPK HEM Pn Sakinah, Ketua Penyelaras Pn Azwa, Cikgu Ezalinda, Cikgu Rebecca, Cikgu Robiatul, Cikgu Halimi, Cikgu Ikram, Cikgu Izzuddin, Pn Mariam, En Latif, En Hashim dan lain-lain yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

Terima kasih juga pada bantuan yang diberikan oleh Rakan Komuniti SK Intan Baiduri : BRAINet (M) Sdn Bhd dan Nomhaz Maju Sdn Bhd, yang sentiasa menyokong segala usaha PIBG.

Info

Info