Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
UPSR BERMULA

11 September 2017 - Pada hari ini bermulanya peperiksaan UPSR bagi tahun 2017. Sebagai langkah menyokong segala usaha guru-guru dan murid-murid selama 8 bulan ini, untuk sepanjang tempoh peperiksaan UPSR, PIBG SK Intan Baiduri turut menyumbang sebanyak RM500 untuk penyediaan sarapan murid tahun 6 agar mereka dapat menghadapi peperiksaan dengan keadaan yang tenang dan sedia.


 

Ibu bapa yang hadir juga turut dibenarkan berada di dalam dewan utama untuk bersama-sama dengan anak masing-masing agar dapat memberikan motivasi dan semangat terakhir. Iringan doa juga dilakukan dan diketuai oleh Cikgu Mohd Azwadi Bin Maktar sebelum murid-murid ini berangkat ke bilik peperiksaan.

Turut diadakan bacaan yasin oleh ibu bapa serta guru-guru di dewan utama, sambil menunggu anak-anak ini menghadapi peperiksaan.

Semoga usaha yang dijalankan ini mendapat barakah pada anak-anak untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang.

Info

Info