Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS LAMBAIAN KASIH
CIKGU ROHAYATI BINTI GHAZALI
(2003-2018)

4 Januari 2019 - Pada pukul 11.30 pagi, sebelum loceng pulang berbunyi, telah berlangsungnya Majlis Lambaian Kasih antara Cikgu Rohayati binti Ghazali bersama murid dan guru sekolah di Dewan Seri Intan Baiduri. Majlis telah dianjurkan oleh Kelab Kebajikan Guru dan Kakitangan (KKGK) SK Intan Baiduri sebagai aspresiasi perkhidmatan beliau. Turut hadir adalah Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Hj Ahmad Zakaria.

Beliau yang mengajar Bahasa Melayu telah berkhidmat di SK Intan Baiduri sejak pembukaan sekolah pada tahun 2003 dan perpindahan beliau amat dirasai oleh semua pihak terutama murid tahun 6 dimana beliau telah menjadi Penyelaras Kecemerlangan buat saban tahun.

PIBG SK Intan Baiduri mengucapkan jutaan terima kasih atas pengorbanan beliau selama 16 tahun dalam mendidik anak-anak SK Intan Baiduri untuk berjaya dengan cemerlang dalam kurikulum, kokurikulum serta sahsiah. Semoga beliau dapat terus mengembangkan ilmu dan menempa kejayaan di sekolah baharu nanti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  



Info

Info