Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS WATIKAH PELANTIKAN
PENGAWAS SEKOLAH, PENGAWAS PUSAT SUMBER SEKOLAH,
PENGAWAS SPBT, BRIGED BESTARI, PRS,
KETUA KELAS DAN PENOLONG KETUA KELAS 2019

17 Januari 2019 - Pada hari ini telah berlangsungnya Majlis Watikah Pelantikan Pengawas Sekolah, Pengawas Pusat Sumber Sekolah, Pengawas SPBT, Briged Bestari, PRS, Ketua Kelas dan Penolong Ketua Kelas SK Intan Baiduri bagi tahun 2019.

Majlis telah dirasmikan oleh Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Hj Ahmad Zakaria dengan kehadiran tetamu kehormat Pegawai Perhubungan Sekolah Sarjan 123097 Md Nizam bin Ahmad dari Ibu Pejabat Polis Sentul. Turut hadir adalah barisan pentadbir sekolah GPK Tadbir & Kurikulum Puan Norizan bt Mahmud, GPK Hal Ehwal Murid Puan Sofia bt Abdullah dan GPK Kokurikulum Puan Kasmah bt Ismail.

Majlis bermula pada 8.25 pagi dengan bacaan doa sebelum Yang DiPertua memberi ucapan lalu merasmikan majlis watikah. Seterusnya penyampaian watikah pelantikan oleh Sarjan Md Nizam kepada semua ketua unit dan diakhiri dengan bacaan ikrar oleh setiap unit. Majlis selesai dengan sesi bergambar mengikut unit pengawas masing-masing.

Semoga dengan pengiktirafan yang diberikan ini maka setiap murid dapat melaksanakan tanggunjawab mereka dengan penuh berdedikasi dan menjadi tonggak utama pemimpin penggerak masa hadapan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Info

Info