Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TAHNIAH CIKGU SAKINAH BINTI AWANG @ UMAR
ATAS KENAIKAN PANGKAT SEBAGAI
GPK TADBIR & KURIKULUM SK KG BATU


4 Januari 2019 - Tahniah diucapkan kepada Cikgu Sakinah binti Awang @ Umar atas kenaikan pangkat beliau dari GPK Hal Ehwal Murid ke GPK Tadbir & Kurikulum. Dengan kenaikan pangkat tersebut, beliau juga akan berpindah dari sekolah SK Intan Baiduri ke SK Kg Batu. Tarikh terakhir beliau di SK Intan Baiduri adalah pada 10 Januari 2019.

Beliau telah berkhidmat di SK Intan Baiduri sejak tahun 2014. Selama 5 tahun, PIBG SK Intan Baiduri telah banyak bekerjasama dengan beliau mengadakan program-program berbentuk sahsiah  untuk Kemenjadian Anak-Anak SK Intan Baiduri.

Terima kasih atas pengorbanan dan ilmu yang dicurahkan. Semoga beliau dapat meneruskan kecemerlangan di sekolah baharu.

Info

Info