Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
GURU BESAR SK INTAN BAIDURI MENERIMA
ANUGERAH IKON STEM NEGERI WP KUALA LUMPUR

3 Oktober 2018 - Tahniah pada Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad kerana telah menerima Anugerah Ikon STEM bagi Peringkat Negeri WP Kuala Lumpur (Kategori Guru Besar) di 2nd International Conference on STEM Education (ICSTEM) 2018 yang diadakan di Hotel Sunway Putra, Kuala Lumpur.

 

Pemilihan Tuan Haji Ahmad Fuad merupakan pengiktirafan pada usaha sekolah dan PIBG SK Intan Baiduri untuk membudayakan STEM dikalangan anak-anak SK Intan Baiduri khasnya dan komuniti persekitaran amnya sejak tahun 2016 lagi. Kejayaan yang dicapai akan menjadi pemangkin kepada pengiktirafan yang lain pada masa hadapan.

Tahniah juga pada guru-guru, ibu bapa dan rakan komuniti yang sentiasa menghulurkan bantuan dan kerjasama. SK Intan Baiduri telah mula dikenali ramai sebagai Pusat Pembelajaran STEM (STEM Learning Centre - SLiC@SK Intan Baiduri). Semoga usaha murni ini dapat diteruskan dalam menaikkan nama SK Intan Baiduri pada peringkat yang disegani umum.

Info

Info