Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM IBU BAPA HEBAT ANAK CEMERLANG

12 September 2018 - Untuk memantapkan persiapan murid tahun 6 menghadapi peperiksaan UPSR, PIBG SK Intan Baiduri bersama Unit Bimbingan & Kaunseling dan Jawatankuasa Guru  Kecemerlangan UPSR Tahun 6 telah bergabung dengan mengadakan Program Ibu Bapa Hebat Anak Cemerlang.

Turut hadir adalah Guru Besar SK Intan Baiduri Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad dan Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria. Ketua Pegawai Eksekutif Hy Herbs, Encik Halim Yasin juga telah sudi hadir untuk memberi motivasi kepada ibu bapa dan anak-anak tahun 6 yang hadir. 

Program bermula pada pukul 2 petang dengan motivasi khas pada ibu bapa dengan pengisian tanggungjawab mereka dalam menyediakan suasana keluarga yang ideal untuk anak-anak.

 

 

Seterusnya adalah sesi mandian herba dimana ibu bapa yang hadir telah diberi tugasan untuk memandikan sendiri anak mereka agar memberi aura yang positif pada minda anak-anak bahawa mereka sentiasa disayangi.

 

 

 

 

Alhamdulillah sambutan ibu bapa amat menggalakkan walaupun program dijalankan pada hari kerja. Semoga semangat yang ditunjukkan oleh ibu bapa ini dapat memangkinkan anak mereka untuk menjadi lebih cemerlang dalam kehidupan mereka. 

Info

Info