Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
BENGKEL e-KL : TRAIN OF TRAINERS PORTAL ILEARN SASBADI

8 Mac 2018 - Pada tahun ini, SK Intan Baiduri telah sekali lagi dijemput untuk menyertai Program e-KL di bawah anjuran bersama Local Agenda 21 KL dan Yayasan Bank Rakyat. Penyertaan untuk tahun ke 4 ini, seperti tahun-tahun yang lepas, merangkumi program sepanjang tahun yang menumpukan persiapan murid tahun 6 menghadapi peperiksaan UPSR serta pembelajaran STEM.

Bengkel TOT Portal iLearn yang diadakan pada hari ini merupakan bengkel khas untuk guru-guru dari sekolah yang terlibat untuk mempelajari selok belok penggunaan portal iLearn sebelum akaun portal sebanyak 30 id diberikan kepada murid setiap sekolah. SK Intan Baiduri telah diwakili oleh Cikgu Rohayati Binti Ghazali, Guru Penyelaras Kecemerlangan UPSR dan Cikgu Mayasari @Idawanie Binti Omar, Ketua Panitia Sains.

Semoga dengan usaha PIBG SK Intan Baiduri ini, dapat membantu persiapan murid tahun 6 dalam menghadapi peperiksaan UPSR bagi tahun 2018 serta mempelbagaikan strategi guru dalam menyampaikan corak pembelajaran dan pengajaran dengan lebih berkesan.

 

 

Info

Info