Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERJUMPAAN IBU BAPA MURID TAHUN 6
YANG TERPILIH UNTUK PROGRAM JUARA

7 Mac 2018 - Perjumpaan pertama 13 ibu bapa murid tahun 6 terpilih untuk Program Juara telah diadakan hari ini, pada pukul 9.00 pagi di Bilik Mesyuarat SK Intan Baiduri. Pemilihan dibuat atas keputusan Ujian Diagnostik yang diadakan pada bulan Januari lalu, dimana kedudukan murid terbaik akan dipilih. Namun, penyertaan murid dalam Program Juara ini boleh berubah dan bergantung kepada pencapaian murid pada setiap ujian sekolah.

Perjumpaan ini dipengerusi oleh Guru Bimbingan dan Kaunseling, Cikgu Ezalinda Binti Zakaria, sebagai Penyelaras Program Juara. Turut hadir adalah Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad Bin Haji Ahmad, YDP PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Haji Ahmad Zakaria dan Penyelaras Kecemerlangan Tahun 6, Cikgu Rohayati Binti Ghazali.

Semoga dengan adanya Program Juara ini akan dapat membantu anak-anak tahun 6 ini untuk mencapai keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan UPSR.


 


Info

Info