Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
SUMBANGAN 30 AKAUN PORTAL ILEARNACE SASBADI
OLEH YAYASAN BANK RAKYAT

15 Mac 2018 - Untuk tahun keempat berturut-turut, Yayasan Bank Rakyat telah sudi untuk menyumbangkan sebanyak 30 akaun portal ILearnAce Sasbadi kepada murid tahun 6 SK Intan Baiduri. Akaun yang telah diterima ini akan diedar secepat mungkin agar murid tahun 6 dapat membuat ulangkaji semasa cuti sekolah yang akan bermula lusa ini.


Dengan sumbangan akaun yang berharga RM385 per akaun yang memberi jumlah keseluruhan sumbangan sebanyak RM11,550 akan dapat membantu persediaan pengajaran dan pembelajaran guru kepada murid tahun 6 bagi menghadapi peperiksaan UPSR tahun ini.

PIBG SK Intan Baiduri mengucapkan jutaan terima kasih kepada Yayasan Bank Rakyat kerana sentiasa sudi menyokong dan membantu. Semoga dengan sumbangan ini dapat mempelbagaikan lagi usaha guru untuk memastikan kecemerlangan anak-anak SK Intan Baiduri jua.

Info

Info