Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM CUTI SEKOLAH SERAMBI ILMU RAKYAT (SIR) :
BENGKEL ROBOTIK LA21KL

20 Mac 2018 - Pada hari ini telah berlangsung Program Cuti Sekolah SIR : Bengkel Robotik LA21KL di Serambi Ilmu Rakyat, Menara Kembar Bank Rakyat, Brickfield. Program yang bermula dari pukul 10.00 pagi sehingga 4.00 petang ini, dianjur oleh Yayasan Bank Rakyat bersama dengan LA21KL yang mengumpulkan 4 sekolah iaitu SK Intan Baiduri, SK Sentul 1, SK Sentul 2 dan SK Seri Perak.

SK Intan Baiduri telah diwakili oleh 8 murid tahun 6 yang juga merupakan peserta e-KL 2018. Mereka ini diiringi oleh guru pengiring Cikgu Mayasari @ Idawanie Binti Omar dan Cikgu Masnita Binti Md Ghouse.

Semoga dengan pendedahan ini, meningkatkan keyakinan murid SK Intan Baiduri untuk berkomunikasi dengan murid sekolah lain serta berupaya bekerjasama dan bertukar ilmu pengetahuan dalam kumpulan.

 

 

 

Info

Info