Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PELANTIKAN YDP PIBG SK INTAN BAIDURI DALAM
JAWATANKUASA KERJA DALAMAN
MAJLIS PELANCARAN GERAKAN MASSA
PENGHARGAAN "TERIMA KASIH CIKGU"
PERINGKAT KEBANGSAAN TAHUN 2018

1 Mac 2018 - Pada pagi ini, YDP PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria, telah menghadiri Taklimat Pelancaran Gerakan Penghargaan "Terima Kasih Cikgu" Sempena Perayaan Hari Guru Kementerian Pendidikan Malaysia Tahun 2018.

Sebagai salah seorang daripada ahli Kumpulan Penggerak Ibu Bapa & Komuniti Kebangsaan (KPIBKK) Kuala Lumpur, beliau telah terpilih sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja Dalaman majlis pelancaran tersebut.

Taklimat yang diadakan di Bilik Mesyuarat Semarak, Bahagian Pengurusan Sekolah Harian, Kementerian Pendidikan Malaysia, Putrajaya telah dipengerusikan oleh Pengarah Bahagian Pengurusan Sekolah Harian. 

Dengan pelantikan ini, semoga beliau dapat menimba pengalaman pada peringkat kebangsaan dan seterusnya memurnikan SK Intan Baiduri dengan program-program yang terkini.



Info

Info