Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS PELANCARAN TERIMA KASIH CIKGU
PERINGKAT KEBANGSAAN 
SEMPENA SAMBUTAN HARI GURU 2018

23 Mac 2018 - Pada pagi ini telah berlangsung Majlis Pelancaran Terima Kasih Cikgu Peringkat Kebangsaan sempena Sambutan Hari Guru 2018 di Menara Kembar Bank Rakyat, Brickfield. Program yang dianjurkan bersama oleh Kementerian Pendidikan Malaysia dan Kumpulan Penggerak Ibu Bapa dan Komuniti Kebangsaan (KPIBKK) telah dirasmikan oleh YB Menteri Pendidikan Dato' Seri Mahdzir bin Khalid.





SK Intan Baiduri telah diwakili oleh Guru Besar, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad dan Yang DiPertua PIBG, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria. SK Intan Baiduri juga turut menyumbang Kek Pulut Kuning untuk kelancaran gimik majlis. Kek tersebut adalah hasil kerjatangan ahli Kumpulan Sokongan Ibu Bapa (KSIB) SK Intan Baiduri iaitu Puan Suhaila binti Musa.


 

 

Semoga dengan sumbangan yang diberi menandakan penghargaan para ibu bapa SK Intan Baiduri atas jasa guru SK Intan Baiduri khasnya dan seluruh Malaysia amnya, dimana jasa mereka akan tetap dikenang selama-lamanya.


Info

Info