Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
FESTIVAL NASYID 2018 SEKOLAH-SEKOLAH ZON SENTUL

5 Mei 2018 - Tahniah diucapkan kepada Kumpulan Soutu Ar-Raudhah SK Intan Baiduri kerana telah menyertai Festival Nasyid 2018 Sekolah-Sekolah Zon Sentul yang telah diadakan di SK Sentul Utama.


 

 



Kumpulan ini yang terdiri daripada 9 orang murid tahun 2 hingga tahun 6 telah dilatih oleh 4 guru iaitu Cikgu Masnita binti Md Ghouse, Cikgu Noorazura binti Idris, Cikgu Mohd Saleh bin Din dan Cikgu Nur'ain binti Mustafa Kamal.

PIBG SK Intan Baiduri turut menyumbang pembelian pakaian nasyid. Semoga dengan sumbangan ini dapat menggalakkan Kumpulan Soutu Ar-Raudhah untuk terus bergiat aktif menyertai pertandingan seumpama ini pada masa hadapan.

Info

Info