Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TUAN RUMAH FESTIVAL NASYID SEKOLAH-SEKOLAH KPM
PERINGKAT WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR 2018

15 Mei 2018 - Buat julung kalinya, Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur telah memberi kepercayaan kepada SK Intan Baiduri untuk menjadi tuan rumah Festival Nasyid Sekolah-Sekolah KPM Peringkat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur 2018. Festival yang telah memasuki peringkat akhir ini ditandingi oleh 8 pasukan dari sekolah rendah dan 8 pasukan dari sekolah menengah. 

 

 

 

Alhamdulillah, pertandingan berjalan dengan lancar dan meriah sekali. Selepas pertandingan, Majlis Penutupan telah dimulakan pada pukul 2.30 petang dimana Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad telah memberi ucapan alu-aluan sebagai tuan rumah. Seterusnya, ucapan disampaikan oleh Ketua Penolong Pengarah, Pendidikan Islam JPWPKL Encik Yaakob bin Zakaria dan diakhiri dengan penutupan oleh Timbalan Pengarah Pendidikan PPW Sentul Puan Zainun binti Ahmad.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Tahniah diucapkan kepada pasukan SK Bangsar dan SMKA Kuala Lumpur kerana telah menjadi johan dalam kategori masing-masing dan seterusnya mewakili WPKL dalam pertandingan peringkat kebangsaan.

Tahniah juga kepada pentadbir dan guru SK Intan Baiduri kerana telah berjaya menjadi tuan rumah yang terbaik. Semoga ianya akan menjadi tanda aras untuk penganjuran masa hadapan. 

Info

Info