Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM AKADEMIK MENTOR MENTEE
UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA 2018 :
SESI 5 - INI YANG SAYA MAHUKAN UNTUK MASA DEPAN SAYA

19 Mei 2018 - Walaupun hari ini merupakan hari puasa, sesi ke 5 Program Akademik Mentor Mentee UTM @ SK Intan Baiduri 2018 telah dapat disempurnakan dengan jayanya. Seperti biasa, murid tahun 4 dan 5 SK Intan Baiduri telah dibahagikan mengikut kumpulan yang telah ditetapkan dan dibimbing oleh Mentor masing-masing dalam matapelajaran Matematik dan Sains.

 

 

Untuk aktiviti selingan, ruangan ini telah dikendalikan oleh Dr Habibah @ Norehan binti Haron bersama tiga fasilitatornya iaitu Cik Nurul Hidayah Norhizam, Cik Nurul Hasanah Norhizam dan Cik Nurul Solehah Norhizam. Tajuk kali ini adalah "Ini Yang Saya Mahukan Untuk Masa Depan Saya" yang merupakan sesi motivasi yang mengupas cita-cita dan halatuju murid.

 

 

 

 

Alhamdulillah, dengan tinggal hanya lagi satu sesi, sudah pasti impak program ini amat berjaya dimana walaupun ianya dijalankan pada bulan puasa, para mentor serta mentee masih terus hadir dengan bersemangat untuk memastikan kelancaran dan kejayaan program ini. Terima kasih juga kepada para pensyarah UTM kerana terus memberi sokongan kepada sekolah untuk kecemerlangan dan kemenjadian anak-anak SK Intan Baiduri.

Info

Info