Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERTANDINGAN PIDATO ANTARA KELAS
SK INTAN BAIDURI 2018

23 April 2018 - Sempena Minggu Kem Membaca SK Intan Baiduri 2018, satu pertandingan Pidato Antara Kelas telah diadakan pada hari ini untuk mencungkil bakat dan memberi keyakinan kepada anak-anak SK Intan Baiduri untuk tampil ke hadapan memberi ucapan.


Pertandingan dikendalikan oleh Cikgu Rohayati binti Ghazali sebagai Pengerusi Majlis dan juri adalah Cikgu Mohd Syakir bin Ahmad Sawal, Cikgu Zaliha binti Othman, Cikgu Mayasari @ Idawanie binti Omar dan Cikgu Haliza binti Muhamat Dawam, selaku Guru Pusat Sumber Sekolah.

Tahniah diucapkan kepada sekolah dan guru yang terlibat atas sambutan menggalakkan daripada anak-anak SK Intan Baiduri. Semoga usaha ini dapat diteruskan pada masa hadapan.  

Info

Info