Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
SUKAN CERGAS RIA KALI KE 16 SK INTAN BAIDURI

4 Mei 2018 - Pada pagi ini telah diadakan Sukan Cergas Ria Kali ke 16 SK Intan Baiduri di Dataran SK Intan Baiduri. Sukan Cergas Ria untuk murid pra-sekolah dan tahap 1 (tahun 1- tahun 3) SK Intan Baiduri telah berlangsung dengan lancarnya dengan kehadiran para ibu bapa yang membantu dan menyokong Rumah Sukan anak masing-masing.


 

 

Program bermula dengan ucapan alu-aluan dan perasmian oleh Encik Zaifulsham Bin Haji Ahmad Zakaria, Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri. Turut hadir adalah Guru Besar, SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad serta Guru Penolong Kanan.


 

 

 

 

 

 

 

 

Terima kasih juga kepada para penyumbang dikalangan syarikat korporat seperti Pusat Pakaian Hari-Hari Sdn Bhd, DBKL Cawangan Batu, Nestle Malaysia Bhd dan Gardenia Bakeries (KL) Sdn Bhd, serta syarikat-syarikat komuniti setempat kerana sumbangan mereka telah memeriahkan lagi penganjuran tahun ini.

Info

Info