Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERSEKOLAHAN PADA 15 MEI 2018

Salam Intan Baiduri
Ibu adalah Intan, Bapa adalah Baiduri.

Sukacita dimaklumkan bahawa untuk julung kalinya, esok 15 Mei 2018, SK Intan Baiduri akan menjadi tuanrumah Festival Nasyid Peringkat Akhir Sekolah Rendah & Menengah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur 2018.

Festival ini akan berlangsung dari 7.30 pagi sehingga 2.00 petang dan dihadiri oleh 16 kumpulan sekolah serta para pegawai dan VVIP dari PPWS dan JPN.

Untuk KELANCARAN majlis, saya MOHON ibu bapa / penjaga yang INGIN menghantar anak ke sekolah esok untuk datang awal serta BEKERJASAMA mengurangkan gangguan lalulintas sepanjang hari esok.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih atas kerjasama anda semua dan semoga majlis esok berjalan dengan sempurna serta melonjakkan lagi nama SK Intan Baiduri di dunia pendidikan.

YDP PIBG SK Intan Baiduri
14 Mei 2018

Info

Info