Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
KARNIVAL GEGARIA "CIKGUKU HEBAT" PERINGKAT WPKL

18 Julai 2018 - Tahniah diucapkan kepada Pasukan Rentak Tari SK Intan Baiduri yang dilatih oleh Cikgu Sh. Intan Baiduri binti Syed Mohd Bakhir serta pengurus pasukan Cikgu Rebecca Anak Nira dan Cikgu Siti Nadiah binti Ahmad kerana telah dipilih oleh Jabatan Pendidikan WPKL untuk membuat persembahan pada Karnival Gegaria "Cikguku Hebat" peringkat WPKL.



Karnival yang diadakan pada 17 - 18 Julai 2018 telah diadakan di SJKC Kepong 2 dimana persembahan tarian tradisional SK Intan Baiduri telah dipersembahkan pada hari kedua.


PIBG SK Intan Baiduri turut juga menyumbangkan dana untuk membeli set kelengkapan baharu yang telah lusuh. Semoga dengan pengalaman ini akan memberi inspirasi kepada murid dan guru untuk terus mengembangkan bakat mereka dengan lebih cemerlang pada masa hadapan.

Info

Info