Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS RAMAH MESRA
KUMPULAN PENGGERAK IBU BAPA & KOMUNITI
WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

27 Julai 2018 - Pada malam ini telah berlangsungnya Majlis Ramah Mesra Kumpulan Penggerak Ibu Bapa & Komuniti Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Majlis yang diadakan di SK Wangsa Jaya telah bermula pada pukul 8.30 malam adalah anjuran Kumpulan Penggerak Ibu Bapa & Komuniti Kebangsaan dan Kumpulan Penggerak Ibu Bapa & Komuniti Negeri dengan tujuan untuk merapatkan ukhwah serta memperbincangkan mengenai halatuju kumpulan penggerak tersebut.


 

  

  

Turut hadir adalah Timbalan Pengarah Pejabat Pendidikan Wilayah Bangsar / Pudu, Tuan Haji Ismail bin Musa merangkap pemangku Pengarah Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Timbalan Pengarah Pejabat Pendidikan Wilayah Keramat, Puan Hajah Asiah binti Haji Husin serta Ketua Sektor dan pegawai JPWPKL dan PPW.

Yang Dipertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Hj Ahmad Zakaria turut hadir sebagai ahli Kumpulan Penggerak Ibu Bapa & Komuniti Kebangsaan.

Semoga dengan perjumpaan ini menjadi langkah pertama dalam menggerakkan kumpulan ibu bapa & komuniti WPKL agar lebih cemerlang untuk Kemenjadian Anak-Anak jua.  

Info

Info