Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
WHATSAPP GROUP :
FRIENDS OF INTAN BAIDURI

Salam Intan Baiduri
Ibu adalah Intan, Bapa adalah Baiduri.

Atas sokongan padu rakan-rakan strategik dari korporat dan ngo sejak 2015 hingga kini, banyak program telah dapat dijayakan oleh PIBG SK Intan Baiduri demi KEMENJADIAN anak-anak Intan Baiduri serta komuniti setempat.

Hasilnya, sejak tahun 2017, PIBG telah menyahut cabaran National STEM Movement dengan menubuhkan Pusat Pembelajaran STEM atau STEM Learning Centre (SLiC@Intan Baiduri). Kini terdapat 2 hab dalam SLiC. Hab pertama adalah Makmal Tenaga Hijau (dengan usahasama BRAINet (M) Sdn Bhd) dan Hab kedua dalam proses persediaan infrastruktur adalah Digital Maker Champion School(dengan usahasama KPM dan MDEC). Hab ini akan menjadi rujukan pada sekolah persekitaran khasnya serta industri pendidikan amnya.

Oleh itu, untuk melancarkan penyebaran informasi mengenai aktiviti STREAM (Science, Technology, Religion, Engineering, Arts, Mathematic) kepada rakan strategik SK Intan Baiduri, maka PIBG telah menyediakan Group Whatsapp 'Friends of Intan Baiduri'.

Maka, dengan rendah dirinya, kami menjemput Tuan / Puan untuk menyertai group ini agar dapat berkongsi informasi dengan lebih efektif serta bersama-sama membantu SK Intan Baiduri, sebuah sekolah harian biasa untuk mencapai impian menjadi peneraju 'Super Science School'.

Sila klik link berikut :
https://chat.whatsapp.com/DzQgfFTrGyHDSng32EifSV

Sekian. Terima kasih.
YDP PIBG SK Intan Baiduri 2018/2019

Info

Info