Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERTANDINGAN PETROSAINS RBTX CHALLENGE - ROBO TRACER 2018
KELAYAKAN ZON TENGAH

14 Julai 2018 - Tahniah diucapkan kepada Pasukan Robotik SK Intan Baiduri kerana buat pertama kalinya telah menghantar pasukan untuk menyertai pertandingan robotik. Dari 3 pasukan, 1 pasukan telah melepasi saringan untuk layak menyertai Pusingan Akhir yang akan berlangsung pada 11-12 Ogos 2018 di Dewan Raja Muda Musa, Shah Alam.

Untuk sementara waktu, pasukan ini diletakkan dibawah bimbingan Persatuan STEM SK Intan Baiduri yang terdiri daripada 6 murid tahap 2 dan diselia oleh Cikgu Mayasari @ Idawanie binti Omar serta dibantu oleh Cikgu Mohammad Ikhram bin Aziz.

 

 

 

Semoga dengan langkah pertama ini akan membawa kejayaan pada masa akan datang.

Info

Info