Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
AGIHAN BANTUAN 1MALAYSIA

14 Februari 2017 - Pada hari ini telah berlangsung pengagihan Bantuan 1Malaysia RM100 untuk murid-murid SK Intan Baiduri yang berkelayakan sahaja. 

Pada fasa 1 ini, agihan telah dibuat untuk murid tahun 3, 4, 5 dan 6. Terdapat seramai 253 murid yang terlibat dimana ibubapa mereka telah menerima agihan bantuan tersebut di Dewan Seri Intan Baiduri, mulai pukul 11.30 pagi.

Untuk murid tahun 1 dan 2, pengagihan akan dibuat pada fasa 2 dan para ibubapa yang layak akan dimaklumkan tarikh pengagihan dikemudian hari.

Info

Info